İlaç Hatırlatma Uygulaması : MyTherapy

Size bu yazımda severek kullandığım ilaç takip uygulaması Mytherapy uygulamasından bahsetmek istiyorum. İlaç kullanırken ilaç hatırlatma uygulamasına ihtiyaç duyuyordum,çünkü ilaç saati geldiğinde ilacı hatırlatacak uygulama gerekli oluyor, bazen unuttuğum oluyor. İlaçlarınızı telefonun alarmı ile takip edebilirsiniz fakat tam anlamıyla verimli olmayabiliyor. İlaç hatırlatma ile ilgili birçok kez farklı uygulama kullanmaya yeltendim fakat benim istediğim sadece hatırlatması değildi. Benim istediğim ise ilacı hatırlattıktan sonra ilacı alıp almadığımı onaya sunmasıydı. İlacı almışsam eğer hatırlatıcı sussun ve almamışsam da belirli aralıklar ile hatırlatıcı alarm çalsın istiyordum.Bazı günler sabah ilacı almışsam bir süre sonra acaba aldım mı diye düşünüp duruyordum. 

Ufak bir araştırmadan sonra Mytherapy ile mobil uygulamasını buldum. Telefonuma yükledim ve denedim. İstediğim özellik Mytherapy uygulamasında vardı.  😊
Uygulamadan bahsetmek gerekirse, çalışma mantığı çok basit. 
Tedavi programı oluştururken, ilaç ismini, alım sıklığını, kutuda ne kadar stok olduğunu, bildirim sesi gibi ayarları yapıp ayarlıyorsunuz. Daha sonra vakti geldiğinde hatırlatmaları yapıyor.

Bir dönem kullandıktan sonra kullanıma bağlı rapor da pdf şeklinde, doktorunuza veya danışanınıza sunmak için çıktı da veriyor.  Uygulama Türkçe ve ücretsiz.

Daha detaylı bilgi için web sitesi: https://www.mytherapyapp.com/tr




Yorumlar