Hastaneye yatışı yapmadan önce yanınıza almanız gereken eşyalar

Hastaneye yatmadan önce valizimi hazırlarken bana lazım olacak eşyaların listesini yaparım. Valize yerleştirdiğim eşyaları listede üstünü çizerim ki unuttuğum bir şey olmasın. 6 ayda bir hastaneye yatan tecrübeli birisi olarak hem kendime hatırlatıcı hem de size fikir olsun diye buraya not düşüyorum.



Valizde olması gerekenler listesi :
  • Banyo Havlusu
  • Pijama takımı (alt üst ayrı ayrı da eklenebilir.)
  • İç çamaşırı
  • Çorap
  • Duş jeli
  • Banyo Lifi
  • Saç için şampuan
  • Kullandığınız ilaçlar
  • Islak mendil
  • Peçete
  • Diş macunu + diş fırçası
  • Telefon şarj aleti
  • Kulaklık
  • Okumak için kitap
  • İsteğe bağlı karalamak için kağıt + kalem
  • Hastane dosyanız belgeler vs
  • Su Bardağı
  • Hastane içinde kullanacağınız terlik
  • Tıraş için köpük + jilet
Bunlara ek olarak ekstra malzemeler eklenebilir isteğe ve kullanıma bağlı değişebilir. Ben küçük bir valiz yanında sırt çantam ile gidiyorum. Valize sığmayanlar olmayınca sırt çantama yerleştiriyorum. 

Yorumlar