Telefonunuzu Fabrika Ayarlarına Çevirmeden Önce Aklınızda Bulunsun

Bugün işyerindeki wifiye bağlanamama sorununu telefonu fabrika ayarlarına cevirmekle çözdüm. Çözdüm ama çözmeden önce yedeğini almam gerekiyordu. Huaewinin yedek programını bilgisayara yükledim, telefon ile bağlantısını gerçekleştirdim. İstediklerimi yedeğini aldım. Bulut depolama alanına da yükledim (upload).

Fotoğraflar, telefon rehberi önceliğim arasındaydı. Fakat unuttuğum şey sık kullandığım uygulamaların kendi içinde yedeğini alıp saklamadığım yedeklerimin uçmasına neden oldu. Giderlerimi takip ettiğim uygulamanın yedeğini en son ocak 2018 yılında almışım. Bu yazıyı yazarken fark ettim. Buraya da ders olsun diye anı olarak bırakıyorum. Ocak 2018 den eylül 2018 e kadar harcamalarımın ayrıntıları uçmuştu. Gider ve gelirlerimin ayrıntılı olmadığı excel tablosunda sadece giderin aylık toplamları yazıyordu onunla yetiniyorum şimdi.

Peki bu uygulamadaki veriler gidince naptım? Ocak 2018 den eylül 2018 e kadar ayrı aylık  toplamının tek tek gider olarak ekledim. Uygulama içi google drive yedeklemesini başlattım. Bundan sonra yedek alırken benim gibi siz de cok gerekli olduğunu düşünüp sadece fotoğraflara bakmayın. Uygulama verilerini de kontrol edin. Tavsiyedir. :)

Yorumlar