Teamviewere en güzel alternatif

Haftasonu veya akşam saatlerinde evden işyerindeki bilgisayara bağlanmak için teamviewer programını kullanıyordum. Güzel program,  hoş programdı, görevini layıkıyla yapıyordu fakat yollarımız bu programla ayrıldı. Nedeni de ücretsiz kullanımda iken ticari kullanım uyarısı vererek kullanımı kısıtlamasıydı. Haklıydı da. Lisans ücretleri bana çok yüksek geldiği için alternatif aramaya başladım. Teamviewer id ve şifre ile basit bir kullanımı vardır. Her bağlandığımda id ve şifre ile uğraşmamak için teamviewer üyeliği ile bilgisayarı ekleyip, tek tıkla bağlanıp bilgisayara erişebiliyordum. Alternatif ararken en uygun bana anydesk programı geldi. Sanırım tek eksiği teamviewer gibi üyelik sistemi bulunmaması. Kullandığınız bilgisayara ve bağlanacağınız bilgisayara any desk programını kurup, bilgisayara kendi belirleyeceğiniz şifre ile bağlanabiliyorsunuz. Her bilgisayarın id si oluyor. Karşı tarafın id sini bir şekilde bir yerlere kayıt etmeniz gerekebilir. Veya programda alt kısımda son bağlandığınız bilgisayar olarak gösteriyor. Orada bilgisayarı favorilere ekleyerek kolayca bağlanabilirsiniz. Şimdilik teamviewer gibi ticari kullanım uyarısı vermemesi hoş. 

Yorumlar