Yıllar Sonra Super Mario

Yıllar sonra Super Mario oyununu bilgisayarımda oynamak kadar zevkli birşey yoktu. Pek oyun oynamasamda en sevdiğim oyun Super Mario dur. Eskiden tv ye bağlanan atarilerde oynanırdı. Şimdiler bilgisayarınızda emulator yardımıyla Super Mario oynanıyor.


Kısa bir araştırma sonrası Nestopia adında Emulator buldum. Emulator C++ ile yazılmış bu arada. Çok hoşuma gitti. Bende ki joypad ile oynamak istiyordum ve oynadım. Ayar kısmından onuda ayarlayabiliyorsunuz. Allta emulatoru indirmeniz için link verdim. Linke tıklayıp emulatoru indikten sonra, emulatoru açın Options menüsünden input a tıklayın .. Bu menü açılıyor


Buradan joypad (oyun kolu) ayarlarınızı yapıyorsunuz. Sıkıştırılmış klasörde Super Mario oyunuda koydum unutmadan belirteyim. Oyunu da File> Open menüsünden açabiliyorsunuz.

Oyunu indirme linki : bit.ly/154OY2v

Yorumlar