Microsoft Access ile Java’da Kayıt Örneği

Merhaba,
Microsoft Access ile Java’da Kayıt Örneğini kodladım. Kodlamanın öncesinde bir kaç ayar yapmanız gerekiyor. ODBC ayarları bu ayarlar windows kullanan arkadaşlar içindir.

Öncelikle Microsoft Access ile bir boş veritabanı açıyoruz. Tablomuza 2 sutun ekliyoruz. adı ve soyadı sutunu olsun. Tablomuzun ismini tablom diye kayıt ettim. Veritabanını bir yere kayıt ettikten sonra Denetim masasını açıyoruz.

Denetim Masası > Yönetimsel Araçlar > Veri Kaynakları (ODBC) yi açtıktan sonra Sistem DSN sekmesine geliyoruz. Ekle butonuna tıklayıp veritabanına bağlantı oluşturacağız.

Ekran görüntüsündeki gibi Microsoft Access Driver ‘i seçip son a tıklıyoruz. Veri kaynağı adını giriyoruz. Ben omer yaptım. Siz dilediğinizi yazın. Veritabını seç butonundan veritabınını bulup seçiyoruz tamam a tıkladıktan sonra bağlantı ayarı bitiyor, kodlamaya geçiyoruz.

Kodları TXT dosyasına kayıt ettim, indirip inceleyebilirsiniz.

TXT dosyasını indirmek için tıklayın.

Yorumlar